Facebook marketing 101

Svaki moderni vlasnik tvrtke, bez obzira na veličinu, mora biti i dio društvenih mreža. Vaš imidž, razina povjerenja, te samim time i prodaja ovisi o tome što objavljujete i kako komunicirate s potencijalnim klijentima putem društvenih mreža. Za mnoge, komunikacija s korisnicima putem Facebooka, Twittera isl. predstavljaju nepotrebnu gnjavažu, no to ne mora biti tako.

Za većinu standardnih korisnika, riječi marketing i strategija mogu zvučati zastrašujuće i nepoznato, no u stvarnosti sve je zapravo vrlo jednostavno. To ne uključuje samo plaćanje oglasa i trošenje novaca, već i druge, jednostavnije vrste komunikacije. Upoznat ćemo vas s osnovama koje možete implementirati u svoje marketinške planove, a industrija u kojoj se nalazite je za navedeno irelevantna.

Napravite plan

Prvi korak je vizualizacija vašeg marketinškog plana. Uzmite u obzir veličinu svoje tvrtke, ciljeve koje želite postići putem Facebooka, publika koju tražite, budžet koji ste spremni potrošiti na oglašavanje te plan kako želite doći do ljudi.

Ako počinjete od nule, imajte na umu da u prvoj fazi nećete imati puno prometa. Potrebno je vrijeme za izgradnju publike koja će trošiti svoje vrijeme i novac u vašoj trgovini. Zato je potrebno definirati vrstu ljudi s kojima želite sudjelovati. Putem social targetinga (ciljanog oglašavanja prema određenim skupinama ljudi), možete svoje oglašavanje usmjeriti prema ljudima koji su potencijalno zainteresirani za vaš proizvod / uslugu. Kada je riječ o ciljevima, dobro je početi s podizanjem svijesti o brandu koji će dugoročno dovesti do prodaje.

Identificirajte se

Kada je vaš plan gotov, vrijeme je da se aktivirate na Facebooku.
Facebook stranice je vrlo lako napraviti, no obavezno kod kreiranja stranice odaberite business page (poslovnu stranicu). Business page vam nudi puno više dodatnih opcija, te istodobno i veću kontrolu nad marketingom.

Bitno je biti jedinstven – iskoristite maksimum svoje “o nama” sekcije, koristite call-to-action gumbe, odaberite zanimljivo ime za vaš vanity URL, it. Sve navedeno stvara vaš online identitet, i sve mora istaknuti da sve to upravo vi.

Objavljivanje sadržaja

Sadržaj vaše stranice određuje hoćete li se ljudima sviđati ili ne, i naravno kupiti to što prodajete. Postoji čitav niz objava koje Facebook trenutno nudi: tekstualne, vizualne, multimedijalne, povezane i pinned objave. Započnite koristeći sve navedeno, no obavezno pratite statistiku – što najviše privlači ljude na vašu stranicu i što ih pretvara iz posjetitelja u kupca. Na taj ćete način lako izračunati što je za vas najisplativije. Naravno, to ne znači da trebate zaboraviti ostale vrste objava ako ste identificirali jednu koja za vas radi najbolje.

Zahvaljujući opcijama dostupnim za svaku vrstu objave, možete se igrati naglašavanjem određenih objava (pinned post), boosting opcijom, dijeljenjem objava na više platformi, itd. Svaka tehnika ima svoje prednosti, i što će vama biti najefikasnije ovisi o vašem osobnom planu oglašavanja.

Koristite plaćeni sadržaj

Činjenica je da je zlatno doba organskog prometa iza nas, i plaćanje oglasa je ipak potrebno. No nemojte se razočarati! Ulaganje u oglase je normalno kada se radi o poslovanju, a ako to napravite ispravno, lako ćete vratiti uloženim. Isto tako, nema potrebe za trošenjem gomile novaca, cijena po kliku se može lako smanjiti uz par jednostavnih trikova kod same izrade objave. Najvažnije redovito pratiti brojeve. Sučelje za oglašavanje je prilično jasno, i pomoći će vam s dostizanjem većeg broja ljudi, te naravno uštedom novaca. Vrlo je bitno koristiti i svoje nefinancijske resurse – objavljujte svoje postove na ispravan način i pravovremeno.

Facebook je odlična marketinška platforma, te vjerujmo da ćete sljedeći naše savjete vrlo lako postići željene ciljeve u roku od nekoliko mjeseci.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *