Smjerovi razvoja softwarea u 2022

Živimo u vremenima koja su uzbudljiva i inovativna. Vrhunska i naizgled futuristička tehnologija nam je doslovno na dohvat ruke. Ali do sada male i srednje tvrtke nisu bile opsluživane najnovijim tehnološkim trendovima od kojih su takva poduzeća mogla imati koristi. Pa pogledajmo sada neke trendove koje možemo očekivati u ovoj godini, a od kojih bi koristi mogla imati i mala i velika poduzeća.

Umjetna Inteligencija i marketing

Umjetna inteligencija spada u rastuće trendove razvoja softvera koji se koristi za moderne i vrlo inovativne tehnologije. To je vrlo popularno i totalno nepredvidivo područje. Zbog evolucije umjetne inteligencije, dogodile su se dramatične promjene u umjetnim neuronskim mrežama i dubokom učenju pa su predviđanja da će ova tehnologija imati veliki utjecaj na smjerove i trendove razvoja softvera u 2022. godini i dalje.

Ovo područje računalne znanosti koje se razvija, budućnost je za sve uslužne tvrtke i već utječe na način na koji danas živimo i radimo. Prema istraživanju koje je u travnju 2017. proveo Salesforce, marketinški stručnjaci su rekli da očekuju poboljšanje učinkovitosti i napredak u personalizaciji tijekom sljedećih pet godina. Više od 60 posto marketinških stručnjaka također predviđa korištenje umjetne inteligencije za stvaranje dinamičnih odredišnih stranica, web stranica, programskog oglašavanja i prodaje medija.

To očekivanje smo gotovo kompletno dosegnuli jer umjetna inteligencija danas koristi visoku tehnologiju kako bi dala točnija predviđanja o ponašanju korisnika, podacima o korisnicima i ljudskoj psihologiji. Koristeći bihevioralne metode ciljanja, AI može locirati i pokrenuti proces njegovanja odnosa s potencijalnim klijentom, na primjer, marketinški skup koji koristi AI algoritme mogao bi saznati da je određeni kupac koji se ponedjeljkom ujutro prijavi na LinkedIn nedavno počeo tražiti novi CRM alat. Softver tada može predložiti (ili čak stvoriti) ciljane postove koji će biti objavljeni u dane i vrijeme kada će ih vidjeti: onaj koji govori baš o njihovim softverskim zahtjevima i potrebama, a zatim drugi tekst s usporedbom CRM ekosustava.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *