Kako odgovaramo izazovima za vrijeme pandemije?

Dok je cijeli svijet u blokadi radi pandemije izazvane COVID – 19 virusom mi se i dalje brinemo da naše usluge besprijekorno rade dok su naši zaposlenici na sigurnom – u svojim domovima.

Mislimo na naše zaposlenike prije svega

Prije nego je situacija eskalirala, odlučili smo našim zaposlenicima osigurati uvjete za rad od kuće kako bi ih održali na sigurnom i prije svega zdrave. Naše mjere zasada su rezultirale time da, srećom, nemamo nijednog oboljelog zaposlenika, kako u Hrvatskoj, tako i u ostalim povezanim poslovnicama u ostalim državama regije.

Iako naši zaposlenici rade iz svojih domova, svakodnevno monitoriramo naše servere, brinemo da su stalno online, odgovaramo na pozive korisnika i rješavamo njihove upite mailom. Ukratko, brinemo se da sve funkcionira kao i kada smo na našim radnim mjestima, u uredima.

I dok je većina svijeta trenutno fizički ograničena ili paralizirana, Internet usluge i trgovina rastu velikom brzinom, što može donijeti razne benefite, ali i zlonamjerne situacije, o kojima ćemo se raspisati u nekom od sljedećih članaka.

 

Statistike govore da se tijekom pandemije korištenje Interneta povećalo između 50 i 70%, dok se streaming povećao za minimalno 12%.

Na povećanje zahtjeva Internet prometa odgovorili smo povećanjem prometa na svim našim serverima kako bi vaša stranica bila funkcionalna sve vrijeme i kako ne bi dolazilo do prekida u radu.

Povećanjem korištenja Interneta možemo vidjeti priliku za povećanje profita i prebacivanje poslovanja online, pogotovo za trgovine. Prvi korak kod prebacivanja poslovanja online je zakup domene i hosting paketa koji brzo i jednostavno možete obaviti preko nas, putem linka: https://www.plus.hr/hosting/web-hosting/

Ukoliko ste trgovina koja u ovo krizno vrijeme želi poslovati online i dostavljati na kućni prag, prepoznali smo to kao priliku da vas nagradimo i olakšamo web prisutnost. Možete nas kontaktirati da zajedno pronađemo rješenje. Na taj način potičemo naše sugrađane da ostanu doma, na sigurnom, a online poslovanje podignemo na višu razinu nego što je do sada bila.

Iako je svaka kriza potencijalno opasna za poslovanje, u svakoj možemo vidjeti i prilike i naučiti nešto novo. Trenutna kriza nas uči kako provesti kvalitetno vrijeme kod kuće, kako napraviti bolju strategiju za poslovanje preko Interneta, a što je najbitnije, uči nas prilagoditi situaciji.

Povezani članci

Odgovori