Idi do glavnog sadržaja
+ 385 52 492 052 Email podrška info@plus.hr

 

Na istome mjestu u bilo koje vrijeme

Naša 24/7/365 korisnička podrška jedan je od segmenata poslovanja na koji smo posebno ponosni i po kojem smo poznati. Stoga, ako kao naš klijent naiđete na problem, ne brinite se. Evo što će se dogoditi:

Nakon što se obratite našoj korisničkoj podršci, vaš će upit biti obrađen sukladno internim prioritetima i vremenu kontakta. U pravilu inicijalni odgovor možete očekivati unutar 24 sata, no u praksi je to vrijeme znatno kraće.

Sama korisnička podrška započinje preuzimanjem vašeg slučaja. U slučaju složenih poteškoća vjerojatno ćemo morati prikupiti dodatne informacije ili obaviti određene interne testove te pripremiti neke postavke. Za određene zahtjeve bit će nam potrebna i vaša potvrda s administrativne e-mail adrese paketa.

Nakon što prikupimo sve potrebne informacije i obavimo nužno istraživanje, pristupit ćemo rješavanju problema. Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.

Plus znači više

Svi paketi Plus uključuju našu standardnu, neograničenu, uvijek dostupnu visokokvalitetnu korisničku podršku te 5 kredita za izvanrednu podršku Plus.Expert. 

 PodržanoPodržano Plus ExpertNije podržano
Korisničke stranice  
Pristup control panelu (cPanel/Website Panel/WHM)  
Funkcije unutar control panela (cPanel/Website Panel/WHM)  
Pristup FTP i SSH konekcijama  
Pouzdan rad mreže i web servera  
Hardware korišten u našim datacentrima  
Sigurnosne zakrpe za standardne CMS-ove  
Sigurnosno skeniranje sustava  
Otklanjanje malware-a sa hosting paketa  
Instalacija up to date softwarea na razini servera  
Pomoć kod instalacije popularnih web aplikacija  
Pomoć kod konfiguracije e-mail klijenta te e-mail računa  
Pomoć kod izvlačenja sadržaja iz backupa  
Migracija sadržaja  
Bilo kakav klijent, aplikacija ili skripta instalirana od strane klijenta  X
Pluginovi i add-onovi za kontrolne panele (cPanel/Website Panel/WHM)  X
Riješavanje problema u radu third-party (eksternih) aplikacija i servisa  X
Search engine optimization (SEO)  X
Problemi sa radom cache plugina  X
Popravljanje koda kod problema sa inkompatibilnom verzijom CMSa  X
Popravljanje koda kod migracije na drugi server  X
Obuku za korištenje interneta, e-maila, web hostinga i ostalih usluga  X
Pisanje koda, skripta i web dizajn  X
Podršku u slučaju zlouporabe (spam, ilegalni sadržaji, isl.)  X

 

Vrijeme inicijalnog kontakta

Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.

Prioritet 1 - Kritični problemi

Kvar na sustavu u produkciji koji zahvaća veći broj korisnika. Kritični sustav kojim se korisnici služe u radu je izvan uporabe, ne postoji trenutačno i lako dostupno ili zaobilazno rješenje za problem, a utjecaj na poslovanje korisnika je znatno ugrožen.

Prioritet 2 - Problemi velikih razmjera

Jedan korisnik pogođen je problemom sa sustavom u produkciji. Ne postoji zaobilazno rješenje za problem, ali drugi korisnici mogu neometano obavljati svoj posao. Primjer prioriteta 2 su problemi s radom e-maila, problemi u radu domene ili sadržaja internetske stranice (error 500).

Prioritet 3 - Problemi srednjih razmjera

Djelomičan gubitak funkcionalnosti sustava koji ne utječe kritično na rad korisnika. Zaobilana rješenja su dostupna, a korisnici mogu i dalje koristiti sustav za rad.

Prioritet 4 - Problemi malih razmjera

Kozmetički problemi s radom sustava, pogreške u dokumentaciji, upiti vezani uz plaćanje usluga, how-to upiti i sl.

Prioritet 5 - Generalni upiti

Informacije o uslugama, upiti za sponzorstva i sl. ne smatraju se prioritetnim upitima te za njih ne možemo jamčiti vrijeme odgovora..

 S1S2S3S4
08:00 - 22:0015 min15 min15 min15 min
22:00 - 01:0015 min15 min15 min15 min
01:00 - 08:0015 min*7 h7 h7 h

* Ukoliko je kvar prijavljen putem telefona.