Na istome mjestu u bilo koje vrijeme
Naša korisnička podrška jedan je od segmenata poslovanja na koji smo posebno ponosni i po kojem smo poznati. Stoga, ako kao naš klijent naiđete na problem, ne brinite se. Evo što će se dogoditi:
Nakon što se obratite našoj korisničkoj podršci, vaš će upit biti obrađen sukladno internim prioritetima i vremenu kontakta. Inicijalni odgovor možete očekivati unutar 24 sata, no u praksi je to vrijeme znatno kraće.
Sama korisnička podrška započinje preuzimanjem vašeg slučaja. U slučaju složenih poteškoća vjerojatno ćemo morati prikupiti dodatne informacije ili obaviti određene interne testove te pripremiti neke postavke. Za određene zahtjeve bit će nam potrebna i vaša potvrda s administrativne e-mail adrese paketa.
Nakon što prikupimo sve potrebne informacije i obavimo nužno istraživanje, pristupit ćemo rješavanju problema. Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.
Plus znači više
Iako svi paketi Plus uključuju našu visokokvalitetnu korisničku podršku, neke radnje izlaze van okvira podrške, isključivo zbog kompleksnosti radnji te potencijalnih problema u radu usluge.
Podržano | Nije podržano | |
---|---|---|
Korisničke stranice | ✓ | |
Pristup control panelu (cPanel/Website Panel/WHM) | ✓ | |
Funkcije unutar control panela (cPanel/Website Panel/WHM) | ✓ | |
Pristup FTP i SSH konekcijama | ✓ | |
Pouzdan rad mreže i web servera | ✓ | |
Hardware korišten u našim datacentrima | ✓ | |
Sigurnosne zakrpe za standardne CMS-ove | ✓ | |
Sigurnosno skeniranje sustava | ✓ | |
Otklanjanje malware-a sa hosting paketa | ✓ | |
Instalacija up to date softwarea na razini servera | ✓ | |
Pomoć kod instalacije popularnih web aplikacija | ✓ | |
Pomoć kod konfiguracije e-mail klijenta te e-mail računa | ✓ | |
Pomoć kod izvlačenja sadržaja iz backupa | ✓ | |
Migracija sadržaja | ✓ | |
Bilo kakav klijent, aplikacija ili skripta instalirana od strane klijenta | X | |
Pluginovi i add-onovi za kontrolne panele (cPanel/Website Panel/WHM) | X | |
Riješavanje problema u radu third-party (eksternih) aplikacija i servisa | X | |
Search engine optimization (SEO) | X | |
Problemi sa radom cache plugina | X | |
Popravljanje koda kod problema sa inkompatibilnom verzijom CMSa | X | |
Popravljanje koda kod migracije na drugi server | X | |
Obuku za korištenje interneta, e-maila, web hostinga i ostalih usluga | X | |
Pisanje koda, skripta i web dizajn | X | |
Podršku u slučaju zlouporabe (spam, ilegalni sadržaji, isl.) | X |