Idi do glavnog sadržaja
+ 385 52 492 052 Email podrška info@plus.hr

 

Na istome mjestu u bilo koje vrijeme

Naša korisnička podrška jedan je od segmenata poslovanja na koji smo posebno ponosni i po kojem smo poznati. Stoga, ako kao naš klijent naiđete na problem, ne brinite se. Evo što će se dogoditi:

Nakon što se obratite našoj korisničkoj podršci, vaš će upit biti obrađen sukladno internim prioritetima i vremenu kontakta. U pravilu inicijalni odgovor možete očekivati unutar 24 sata, no u praksi je to vrijeme znatno kraće.

Sama korisnička podrška započinje preuzimanjem vašeg slučaja. U slučaju složenih poteškoća vjerojatno ćemo morati prikupiti dodatne informacije ili obaviti određene interne testove te pripremiti neke postavke. Za određene zahtjeve bit će nam potrebna i vaša potvrda s administrativne e-mail adrese paketa.

Nakon što prikupimo sve potrebne informacije i obavimo nužno istraživanje, pristupit ćemo rješavanju problema. Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.

Plus znači više

Iako svi paketi Plus uključuju našu visokokvalitetnu korisničku podršku, neke radnje izlaze van okvira podrške, isključivo zbog kompleksnosti radnji te potencijalnih problema u radu usluge.

 PodržanoNije podržano
Korisničke stranice 
Pristup control panelu (cPanel/Website Panel/WHM) 
Funkcije unutar control panela (cPanel/Website Panel/WHM) 
Pristup FTP i SSH konekcijama 
Pouzdan rad mreže i web servera 
Hardware korišten u našim datacentrima 
Sigurnosne zakrpe za standardne CMS-ove 
Sigurnosno skeniranje sustava 
Otklanjanje malware-a sa hosting paketa 
Instalacija up to date softwarea na razini servera 
Pomoć kod instalacije popularnih web aplikacija 
Pomoć kod konfiguracije e-mail klijenta te e-mail računa 
Pomoć kod izvlačenja sadržaja iz backupa 
Migracija sadržaja  
Bilo kakav klijent, aplikacija ili skripta instalirana od strane klijenta X
Pluginovi i add-onovi za kontrolne panele (cPanel/Website Panel/WHM) X
Riješavanje problema u radu third-party (eksternih) aplikacija i servisa X
Search engine optimization (SEO) X
Problemi sa radom cache plugina X
Popravljanje koda kod problema sa inkompatibilnom verzijom CMSa X
Popravljanje koda kod migracije na drugi server X
Obuku za korištenje interneta, e-maila, web hostinga i ostalih usluga X
Pisanje koda, skripta i web dizajn X
Podršku u slučaju zlouporabe (spam, ilegalni sadržaji, isl.) X

 

Vrijeme inicijalnog kontakta

Ukupno vrijeme rezolucije uvelike ovisi o složenosti problema i dostupnosti svih podataka potrebnih za istraživanje i konačno rješenje. No, veću prednost uvijek imaju poteškoće koje više ugrožavaju rad korisnika.

Prioritet 1 - Kritični problemi

Kvar na sustavu u produkciji koji zahvaća veći broj korisnika. Kritični sustav kojim se korisnici služe u radu je izvan uporabe, ne postoji trenutačno i lako dostupno ili zaobilazno rješenje za problem, a utjecaj na poslovanje korisnika je znatno ugrožen.

Prioritet 2 - Problemi velikih razmjera

Jedan korisnik pogođen je problemom sa sustavom u produkciji. Ne postoji zaobilazno rješenje za problem, ali drugi korisnici mogu neometano obavljati svoj posao. Primjer prioriteta 2 su problemi s radom e-maila, problemi u radu domene ili sadržaja internetske stranice (error 500).

Prioritet 3 - Problemi srednjih razmjera

Djelomičan gubitak funkcionalnosti sustava koji ne utječe kritično na rad korisnika. Zaobilana rješenja su dostupna, a korisnici mogu i dalje koristiti sustav za rad.

Prioritet 4 - Problemi malih razmjera

Kozmetički problemi s radom sustava, pogreške u dokumentaciji, upiti vezani uz plaćanje usluga, how-to upiti i sl.

Prioritet 5 - Generalni upiti

Informacije o uslugama, upiti za sponzorstva i sl. ne smatraju se prioritetnim upitima te za njih ne možemo jamčiti vrijeme odgovora..

 S1S2S3S4
08:00 - 22:0015 min15 min15 min15 min
22:00 - 01:0015 min15 min15 min15 min
01:00 - 08:0015 min*7 h7 h7 h

* Ukoliko je kvar prijavljen putem telefona.