Idi do glavnog sadržaja

Poslovni Mail

PoslovniMail je baziran na Hosted Exchange proizvodu tvrtke Microsoft i nudi sve napredne funkcije Outlook-a, ali još i više, budući se svi poslovi održavanja prebacuju na vanjskog providera, a usluga je dostupna svugdje, potpuno neovisno o Vašoj lokaciji. Jedino što Vam je potrebno je pristup Internetu.

 

Organizirajte svoj globalni imenik sa unosima za svaku grupu, korisnika i kontakt koji postoji unutar Vaše organizacije.
Osigurajte svoju e-mail komunikaciju enkriptiranom vezom koristeći SSL certifikate.
Ukoliko je uređaj izgubljen ili ukraden, podatke je moguće u svrhu zaštite izbrisati na daljinu putem mreže i na taj način osigurati sigurnost Vaših e-mailova.
S našim Pushmail sistemom, svi Vaši novi e-mailovi će biti odmah transferirani od strane servera na Vaš e-mail klijent.
Isti podaci su putem sinkronizacije dostupni unutar Outlooka-a, webmaila te moblnih uređaja, kako biste posao mogli odrađivati bilo gdje, bez ikakvih limita.
Nije potrebno ručno podešavati postavke za e-mail, pustite naš servis da to odradi za Vas.

Poslovni mail Start

62,50 kn
mjesečno po korisniku
  • 5 GB prostora za pohranu e-mail podataka, po korisniku
  • 25 GB za Webmail sučelje
  • Pristup putem Outlook sučelja
  • Pristup putem mobilnih uređaja
  • POP3 protokol
  • IMAP protokol
  • -
  • 6,25 kn za dodatni prostor, po korisniku, po započetom GB podataka, mjesečno

 

Poslovni mail Premium

75,00 kn
mjesečno po korisniku
  • 25 GB prostora za pohranu e-mail podataka, po korisniku
  • 25 GB za Webmail sučelje
  • Pristup putem Outlook sučelja
  • Pristup putem mobilnih uređaja
  • POP3 protokol
  • IMAP protokol
  • Microsoft Outlook licenca uključena u cijenu
  • 6,25 kn za dodatni prostor, po korisniku, po započetom GB podataka, mjesečno

Zašto PoslovniMail?

PoslovniMail je napredno, robusno, ali isto tako i jednostavno rješenje za Vaše poslovanje, bilo ono veliko ili malo. PoslovniMail predstavlja kompletno rješenje za profesionalnu elektroničku komunikaciju i poslovanje unutar i izvan Vaše tvrtke, a uključuje sve napredne opcije (kalendar, kontakti / adresari, zadaci, itd) koji su inače uključeni u Exchange.

 

Brza i efikasna implementacija
  • Nema potrebe za IT timom
  • Usluga se nalazi online
  • Nema potrebe za promjenom domene

 

Jednostavan za korištenje
  • Upravljanje kroz administrativno sučelje
  • Sve radnje se sinkroniziraju sa mobilnim uređajima
  • Članovi tima koriste iste usluge putem Outlooka

 

Visoka sigurnost
  • Enkriptirana komunikacija SSL protokolom
  • RemoteWipe opcija u slučaju gubitka uređaja
  • Svakodnevni backup

Trebate pomoć pri kupnji?
Kontaktirajte nas!

Naši klijenti o nama

Vaši klijenti su zahtjevni? Trebate vlastiti server?