Što je resellerski model – trebam li ga koristiti?

Objasniti koncept resellera je vrlo jednostavno – kupite proizvod po povoljnoj cijeni, postavite marginu te ga prodajete svojim klijentima.

Osnovna stvar kod ovog modela je da je potrebno malo nešto veće financijsko ulaganje u startu, no postoje i niše u poslovanju za koje je početno ulaganje znatno manje. Resellerski model također može biti primijenjen i kao dodatno zanimanje što bi, u krajnjoj liniji, bio najbolji način za pokretanje ove vrste posla.

Kako postati reseller?

S obzirom na to da je preprodavanje tradicionalan dio trgovačke industrije, pokretanje istog je prilično jednostavno. Sve što je potrebno je pronaći svoj krug klijenata te partnera čiji ćete proizvod prodavati i nuditi vašim klijentima.

Sljedeća bitna stavka je pronaći najbolji kanal za promociju i prodaju. Mnogi reselleri su zapravo vlasnici tvrtki koji se pokušavaju proširiti ili pružiti više u okviru svoje izvorne ponude.

Što mogu prodavati?

S tržištem koje danas postoji, sve se može prodati i preprodati, no najpopularnije stvari za prodaju od nedavno su digitalni proizvodi i usluge. Digitalne usluge kao i digitalni proizvodi ne trebaju prostor gdje bi ih pohranili te ih je vrlo lako komercijalizirati zahvaljujući Internetu. Danas se i software ipluginovi, a tako i hosting mogu preprodavati.

Koje su glavne prednosti?

Kod resellinga ili preprodavanja zaduženi ste za samo dvije stvari – biranje proizvoda i njihovo postavljanje na tržište. Ne gubite vrijeme na proizvodnju, niste odgovorni za zastoje u radu ili kvarovima te je vaš dio gotov u trenutku kada odradite prodaju.

Sve vrijeme koje ste uštedjeli kod prethodno navedenih stavki, možete iskoristiti za izradu marketinških planova te na stvaranje prihoda.

Koliko mogu zaraditi?

U većini slučajeva, margine na prodaju postavljate vi, što znači da zarada ovisi potpuno o vama. Ukoliko dobro uskladite vaš marketinški plan s troškovima, zasigurno možete udvostručiti uloženo. Ukoliko već radite u prodaji, najbolji način za dobru zaradu je ponuditi proizvod koji preprodajete kao dodanu vrijednost. Na ovaj ćete način izgraditi povjerenje i naklonost vaših klijenata te istovremeno povećati dobit.

Kada se sve navedeno uzme u obzir, jasno je da se resellingom može baviti svatko tko ima marketinškog iskustva. U oba slučaja: i ako odlučite da će vam to biti primarno zanimanje, i ukoliko odlučite biti reseller pored glavnog zanimanja, preprodaja može biti vrlo unosan posao.

Mi vam nudimo odličnu priliku za reselling. Naš tim je tu za sve vaše upite, slobodno nas kontaktirajte i zatražite ponudu ili savjet vezano za preprodaju naših usluga.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *